Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Sara - 9 oktober 2011 20:27

Idag har det varit en soft dag. Jag borde ha pluggat, och hade tänkt att göra det men det blev liksom aldrig av. Istället så har jag tränat två timmar. Först bodystep och sen bodybalance direkt efteråt. Sen har jag även hunnit med en liten promenad med älsklingen och ett samtal med L-L som snart kommer hem. Det ser vi framemot. :)

När jag kom hem från träningen åt jag och Joel sushi, så jävla gott! Idag använde vi ett recept från detoxboken. Då har man inte ris i rullarna utan en palsternacksröra och istället för rå fisk har man gurka, advokado och inlagd ingefära. Låter kanske lite så där men det är verkligen jättegott!

Och nu sitter jag i soffan med en påse godis och kollar på Up. Ett hyfsat bra dag med andra ord :)


   Dagens sushi blev inte så estetisk tilltalande så ni får avnjuta en bild ifrån sushin vi käka i Göteborg istället. :) 


Trevlig söndagkväll på er! Puss

Av Sara - 9 oktober 2011 09:23

Ovido - Quiz & Flashcards