Alla inlägg den 26 november 2011

Av Sara - 26 november 2011 10:43

P visade mig härom dan den här lilla underbara saken och jag är alldeles kär. Tänk vilken lycka att få öppna en lucka i den här kalendern varje dag fram till jul ;)

 

 24 härliga överraskningar väntar i denna adventskalender. Produkterna är utvalda inte bara för att passa ihop med varandra utan också för att passa alla åldrar och behov. Värdet i denna kalender är 2 400 kr. 


Kalendrarna finns på bodyshop och finns i tre olika varianter, luxury, deluxe och ultimate. Gissa vilken jag vill ha :) 

http://www.thebodyshop.se/web/nyheter/adventskalendern-02160.aspx


Av Sara - 26 november 2011 08:23

Ja hej vad det julstökas hemma hos Sjölin/Larsson. Jag går all in med tomtar å hela skiten. Tänkte att det är lika bra att sätta upp det nu då allt ändå åker bort lagom till 1 januari :) Och den första julklappen är inhandlad så nu är det bara resten kvar. Men min älskling har ju lovat mig en tur till Ullared. ;) 


Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards