Alla inlägg den 26 september 2011

Av Sara - 26 september 2011 14:55

Jahaja, nu har P och jag startat våran detox. Första dagen. Spännande. :) P lurade på mig att köpa en detox-bok för enligt henne fanns det ALLT i den boken. Så det gjorde jag. Och dra på trissor vilken bok! Vröölbra! Den har matschema, recept, ja allt. Man kan inte misslyckas om man har den. (Bara för att det kommer jag väl att göra det det är klart.) Hursomhaver, första dagen har gått bra, hitintills. Klockan är ju bara tre så det är ju nu den första kritiska timmen kommer. Finns ju faktiskt statisitk på att det är ca runt 15-snåret som det är vanligast att folk trillar dit och fuskar under sin bantning eller diet.  Men inte jag eller P iaf! Hejja oss!


    

Köp boken för helvete! Svinbra!

Idag stod en grönsaksjucie på matsedeln. Fy fan, den smakade inte tårta direkt. J tyckte givetvis om den, va annars ;)


Nä, tillbaks till pluggandet!

puss hej 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards