Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Sara - 10 februari 2012 09:53

En del i min ålder har sovande barn på axeln, själv har jag min egna lilla håriga bebis där :) 

     

Av Sara - 10 februari 2012 09:17

Snart har det gått 2 veckor och jag har fortfarande inte ätit nåt socker. *klapp på axeln* Mitt humör är mycket bättre men jag får fortf enorma sötsug. Igår syndade jag med lite naturgodis. Givetvis bara med salta nötter, inga sånadäringa med choklad eller yoghurtsöverdrag. Såna är det ju MASSA socker i. 

Jag tycker att jag klarar mig relativt bra ändå med tanke på hur motarbetad jag blir. Häromdan så fick jag hem mitt paket från bubbelroom och vad låg där i om inte en lite ask med choklad! Ja menar, det är väl då själva fan att när man verkligen inte vill borde ha något och verkligen anstränger sig för att undvika det så mycket som möjligt, då får man det hemskickat till dörren, helt gratis dessutom! Väldigt fin gest iofs av dom att skicka med den men tajmingen va rejält dålig då J inte är hemma och kan äta upp dom. Han är nämligen i Lund och flanar sig. Så nu ligger asken här hemma och kastar lockande blickar. :) 


Det är ju inte vilken skitchoklad som helst heller!

Fick min efterlängtade telefon igår *jäjj*    

 

Ovido - Quiz & Flashcards