Alla inlägg den 7 december 2011

Av Sara - 7 december 2011 11:12

Måste ju bara berätta att igår använde jag min Macadamia natural oil deep repair masqe. Ja alltså en hårinpackning jag har köpt på elelven.se. Men herregud vilken fantastiskt bra produkt! Löv the smell säger jag bara! Håret är silkeslent och jätteglansigt! Dock så är det ett litet varningsfinger uppe för att håret kan bli lite tungt och platt av det. Iallafall mitt som är så långt. Men det bästa av allt är att för 35 ynka kronor kan du få testa det själv. Istället för att tvingas köpa en stor förpackning för en onödigt dyr peng om man inte sen gillar det har man alltså möjlighet att köpa en liten prova-på-förpackning. Perfekt säger jag! 

 

På tal om eleven så kan jag även meddela att min bodybutter från love&toast har min törre sambo använt flitigt sen han kom hem. Så nu går han runt och luktar clementin hemma. Han är för söt min lelle Joel :)



Av Sara - 7 december 2011 08:16

Idag är en mycket bättre dag. :) Och vet ni vad jag kom på nyss? Att i nästan en hel månad har det funnits godis i lägenheten och jag har INTE ätit på det. STORSLAGET är det rätta ordet! För en vanlig människa är kanske inte detta någon bedrift men heter man Sara Sjölin är det rent av omöjligt. Därav min stolthet över att jag har klarat det. Nu är det väl allitd nån jävel som sitter och tänker att det säkert var äckligt godis, att det är därför jag inte har ätit det än. Men så är det inte mina vänner. Det har legat en stor merci-ask full med goda chokladbitar. Öppnad. Tog Sara nån bit? Nepp! Eller jo, jag har ju ätit två bitar men det va på helgen och på helgen FÅR man äta godis. Herregud, det vet ju alla. Min poäng är att godiset har legat framme även på vardagarna men jag har ändå inte nallat på det. Sen är ju Merci-asken iochförsig Joels present men det har ju aldrig hindrat mig förut, om jag säger så. Och det är ju inte bara Merci-asken. Det finns även chokladglass i frysen, lussekatter, en chokladkaka och en ask med geisha. Det ni!


Herregud vad jag är bra på att skriva om skit och ingenting. På tal om det så är jag ju lite ledsen för att mina naglar går av en efter en. Finns det någon möjlighet att de hinner växa ut till julafton tro? Eller hur snabbt växer naglar egentligen?

Nä, nu måste jag faktiskt plugga.

Puts och kråm 

Ovido - Quiz & Flashcards