Alla inlägg den 9 december 2011

Av Sara - 9 december 2011 15:24

Den här dagen blir bara bättre och bättre. (Den började iofs inte så bra) Men snart så är det dags för spa med dem bästa :) Hur najs kommer inte det bli? Har fått höra att det är tema vattenharmoni och att tomten kommer dit! Jäjj! Helt underbart ska det bli! Nepp, nu ska jag trycka i mig den sista pizzabiten och flöta i soffan en stund. 

Puss på er! 

Av Sara - 9 december 2011 10:05

Ja fy bövelen, nu är jag fattig. Och jag som ska åka till Ullared imorgon. Inte OK :(

Kom precis hem från sjukhuset, därav min tomma plånbok. 672 JÄVLA SPÄNN kostade järnpreparatet som de gav mig. Och då var det ändå halva priset. Herregud säger jag bara! Inte nog med det. Sen kostade det 100 kr för att de skulle ge mig det också. Ja jössös! (Jag är väl medveten om att ja låter som en gammal kärring nu.) 

Och nu ska ni få höra, inte nog med det. De sa även till mej att minsann  måste komma tillbaka om en månad och göra om skiten. Köpa ett nytt preparat o.s.v

Hur kan dem med? Jag undrar hur de kan sova om nätterna.  Mjölka en stackars fattig student på pengar på det här viset.

-HAR NI INGEN SKAM I KROPPEN? skrek jag till sköterskan.

Nä. Det gjorde jag såklart inte men jag hade gärna velat. Istället tackade jag för mig och önskade henne en trevlig helg. Med gråten i rösten givetvis. Nån liten pik var jag tvungen att ge henne.


   Så här satt jag med ett dropp i en kvart och såg dum ut. Dem bjöd på glögg och pepparkakor också där på mottagning. Men det va visst bara till för patienter som var där hela dagen.Innan jag gick hem snodde jag med mej en pepparkaka iallafall. Ha, där fick ni! tänkte jag.

Ovido - Quiz & Flashcards