Alla inlägg den 17 december 2011

Av Sara - 17 december 2011 14:11

Idag blev jag vackert (!?) påmind om varför jag valde att börja plugga. Varför jag, under tiden jag jobbade, oftast kände mig (och säkerligen var) sur och bitter. Jag är helt enkelt inte en sån människa som kan ta oförtjänt skit från någon och sen bara skaka av mig det.

Jag vill skrika tillbaks på personen! Jag vill att dem ska bli lika lika sårade, nej, DUBBELT så sårade, som jag blev. 

Jag blir arg. Sur. Hämndlysten. Hämndlysten framför allt. Dom ska inte tro att dom kan säga sånna saker och sen gå ostraffade därifrån. Jag vill att dom ska lära sig att så GÖR MAN INTE! Man säger inte nåt sånt till en person. Hur JÄVLA svårt ska det va????


Det kokar i mig när jag tänker på det. 


Andas, Sara. Andas. 

Ovido - Quiz & Flashcards