Alla inlägg den 22 december 2011

Av Sara - 22 december 2011 19:13

Idag har jag och J varit och kollat på lägenhet. En femrummare. Kan ju tyckas vara överdrivet stort för två personer och det är det ju. Men det är ju gött med space tänker jag :) 


Har förövrigt hittat en helt fantastiskt rolig blogg: ketchupmamman.se. Haha, hon är ju klockren!!! 


På tal om nåt helt annat så har jag för första gången i mitt liv köpt bingolotter till uppesittarkvällen. Och vet ni vad jag såg? Att skiten håller ju på ända fram till kl 00.00 ÄHMEN VA FAAN!!! Hur ska jag orka vara uppe sååå långe??? Asså, nog för att jag fattade att det skulle sluta sent. Det heter ju faktiskt uppesittarkväll men trodde att det typ höll på till kl 22 eller nåt. MAX 22.30. 


Hur orkar pensionärena? Hur ska jag orka? Får börja att vända på dygnet redan nu. Eller börja dricka kaffe. Kaffe är nog bättre. 


Hej hopp gummisnopp (lägg märek till rimmet påbde i rubriken och slutet. Lite fyndig är jag allt.)

Ovido - Quiz & Flashcards