Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Sara - 6 januari 2012 11:49

Idag är godissuget ENORMT. Bäst att jag håller mig bort från affären idag. I värsta fall får jag blunda när jag går genom godissektionen. Fast risken är ju då att jag går in i någon/nånting. Och det vill vi ju inte ska hända. Igen. 


Så änsålänge har jag faktiskt hållt mina nyårslöften. Kors i taket. Däremot så går ju träningen käpprätt åt helvete. Mitt starkaste argument för att jag inte tränar är att jag har fått en jävulsk shoeshave på båda hälarna. Jag menar, jag KAN ju i princip inte träna. Eller hur!? Bra, då slipper vi ha dåligt samvete för det. 


Tror ni att jag kan ha samma argument för att inte plugga också? Smärtan kan ju på något sätt påverka min koncentration? Ska fila lite mer på den tror jag...




Ovido - Quiz & Flashcards