Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Sara - 12 januari 2012 09:39

Efter träning är det viktigt att äta. Vad är då godare som mellis än hemmagjord jordgubbskräm och mjölk? Det är söta P som har lärt mig att göra kräm och det är verkligen JÄTTElätt och går SKIT fort kan jag lova! Man tar bara och kokar jordubbar i vatten i några minuter. Blandar ihop vatten och potatismjöl och ner med det i jordgubbarna. Vill man så kan man ha i lite strösocker men det är lika gott utan. 

Nä, nu ska jag iväg till vårdcentralen. Vampyrerna vill ha mitt blod. (Gud, vilken tönt jag är. Måste verkligen sluta kolla på true blood.)


 

Av Sara - 12 januari 2012 07:46

Det är ofta såna ömma och kärleksfulla ord jag får av min sambo. ;) 

Och nu är det dags mina vänner. Årets första träningspass är på intåg. Kl nio närmare bestämt är det CXWORX. Magträning med andra ord. Bäst att mjukstarta med ett 30 minuters pass tänker jag. 


På tal om nåt helt annat så skrev jag och P tenta igår. Våran första salstenta. Herregud säger jag bara. Det var så många regler och kontroller så jag trodde nästan att dem skulle kroppsvisitera mig där ett tag. Men det gjorde dem aldrig. Tentan gick förövrigt nog åt helvete. Det märker vi sen. Men nu är den skriven vilket innebär att jag är pluggledig ända fram till måndag. Obeskrivlig lycka! 


Nä, nu ska jag bajsa en sväng! Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards