Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Sara - 17 januari 2012 17:56

Idag jag ätit följande: 

kl 05.30 Frulle: 2 finn crips med smör och leverpastej

kl 09.00 Mellis: Fruktsallad beståndes av äpple, apelsin, kiwi och banan.

kl 11.00: digestivkex med smör och ost

kl 13:00: Bulgur, kyckling, sallad, dressing

kl 15:00: 1 Banan

kl 17.30 Mcfeast & co


Och nu mår jag illa :(

Tycker ändå att det började hyfsat bra. Idag har jag ju inte ätit rent socker på det viset som jag gjorde igår men mcdonalds är ju egentligen lika illa :( Så idag var med andra ord också en fail. En annan sak som jag tänkte på är att jag nog äter alldeles för ofta. Jag äter med tvåtimmars intervall (eller iaf idag) men borde ha tre timmar istället. Att äta kl 7, 10, 13, 16 och 19 är nog bättre.


På tal om nåt helt annat. Joel har självutnämnt sig till husets dj och spelar en blandad kompott för mig. Just nu lyssnar vi på den här: 

Ovido - Quiz & Flashcards