Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Sara - 15 januari 2012 15:29

Hejochhå vilken helg. Planen var att ha en lugn och mysig fredagkväll med min bästa vän L. Ni vet, lite vin och räkor. Soffhäng och massa prat om livet och relationer.

Riktigt så blev det inte.

Vin och räkor byttes av nån konstig anledning ut mot chips och grogg. Soffan byttes mot puben och samtalsämnen ska vi inte ens gå in på. 

Svinrolig kväll. Mindre roligt dagen efter. Lördagen var den jobbigaste dagen någonsin. Jag överdriver inte, jag har aldrig mått så dåligt i hela mit liv. "Man mår som man förtjänar" fick jag höra av Joel medan jag stod och hulkade på toan. 

För er som undrar så har båda mina nyårslöften gått åt helvete i helgen. Under min lilla fyllekväll råkade jag röka ett paket cigg. Dagen efter råkade jag även äta en påse med djungelvrål. 

När jag tänker efter är det rätt så fjantigt med nyårslöften. 




Ovido - Quiz & Flashcards